25 Ocak 2013 Cuma

Yeşil Başlıklı Kız

Herkese merhabalar, bugün kendi ördüğüm yeşil yeleğimi giydim ve bunu sizinle de paylaşmak istedim. Hırkamı 1 ya da 2 sene önce örmüştüm ve o zamandan beri severek giyiyorum. İnsanın kendisinin ördüğü ya da diktiği bir şeyi giymesi çok güzel oluyor , hem ''hırkanı çok beğendim'' dediklerinde ben ördüm demek de ayrı bir havalı :D. Öte yandan örgü örerken ya da dikiş dikerken ben çok rahatlıyorum aynı terapi gibi. Size de şiddetle tavsiye ederim , hala  başlamadıysanız bence kolay bir atkıdan başlamalısınız.
Görüşmek Üzere!!
Hi everyone, I'm here with my green cardigan that I knitted.I really love it and  i just wanted to show you when i wore it. Hope to you like it too. 
See You Later!!







2 yorum:

  1. Eline sağlık canım çok güzel olmuş, örgü ve dikiş hakkında söylediklerine aynen katılıyorum :)

    Ayrıca saatine de bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. aa ne güzel olmuş eline sağlık,güle güle giy..
    incecik bir atkı örmüştüm bir ara,fenalık geldi sabrım yok ya malesef ama çok isterdim,bencede çok havalı ben ördüm demek :)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum