12 Ağustos 2012 Pazar

Cinderella

İşte gördüğünüz bu Cinderella temalı kolyeyi Koton'dan indirimden aldım. Hem indirimde olmasından hem de külkedisinin balkabağından at arabasını ve camdan ayakkabısını üzerinde taşımasından dolayı aldım bu güzel kolyeyi ama bir masal için yeterince renkli değildi bu yüzden bazı aşamalardan geçti.


Kolyemi renklendirmek için tabiki  oje kullandım.

Önce arabanın tekerlerini ve üst kısmını renklerdirdim

Sonra sırasıyla atları masal atları daha renkli olmalıydılar .



İşte son hali ben çok sevdim kolyemin bu halini umarım siz de beğenmişsinizdir.



15 yorum:

  1. aaa çok sevdim ben bu çalışmayı :) kesinlikle daha güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. son haliyle gerçek bir masal kahramanı olmuş!

    eline sağlık.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ooww yeni hali harika olmuuuş :) Güle güle kullaaan ;)

    YanıtlaSil
  4. son haline bayıldım.. :) bende hemen gidip kotona bu kolyeyi alıcam ve bende rengarenk boyucam. gerçekten çok hoşuma gitti. :)
    bende bloguma beklerim, sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  5. Hey! Bu posta cok sevindim cunku aynı kolyeden ben de var ve ben gecen sene cok severek aldım ama rengi cok karardı. Bu süper fikri uygulamam lazım ben de

    Teşekkürler & sevgiler

    Missinem

    YanıtlaSil
  6. yaaa çok güzel olmuş ben neden görmedim kotonda bunu :( harika.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuşlar güle güle kullanın :)
    bende bloğuma beklerim beğenirseniz izleyim olmanızıda isterim hoşçakalın:)
    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. bende çok beğendim rengarenk daha tatlı olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. Bu gün ben de beğenmişdim bu kolyeyi ama bu hali daha güzel olmuş. Güzel Fikir için TEBRİKLER...

    YanıtlaSil
  10. inanlmaz tatlı olmus gerçektende renk gelmıss.Bu arada cekılısımede katıl olur musevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. bayıldım kolyene senın yaptıgın gbı daha guzel olmus:) gule gule kullan takıpteyım senıde beklerım:)
    http://zuutrendss.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Very beatuful!
    Let's connect! I will be happy if you be my follower)
    http://irinabulgakova.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. kolyenin renkli hali, kesinlikle ilk halinden çok daha eğlenceli olmuş. çok sevdimm :))

    YanıtlaSil
  14. Canım bloğunu geç buldum ama iyiki de buldum :)Harika şeyler yapıyorsun.Ayrıca çok samimi ve içten bir halin var :)Etrafımda senin gibi iki arkadaşım olsa neler yaparım neler :)Ama tek olunca ne istek kalıyor ne şevk :)İyi günlerde kullan.Ben de özendim bak şimdi senden dıyleri görünce :)

    YanıtlaSil
  15. çok güzel olmuş eline sağlık.almak isteyipte bir türlü alamadığım kolye indirime girsin diye bekledim durdum hep:(

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum