25 Kasım 2012 Pazar

Rengarenk

Şu kış gününde her yerde koyu renkler varken bırakın tırnaklarınız baharı yaşasın nitekim ben öyle yaptım.. Tabi siz bambaşka renklerle de bu manikürü yapabilirsiniz benim içimden böyle cıvıl cıvıl bir şeyler yapmak geldi.
İhtiyacınız olacak şeyler ise bant ve oje.

Eğer evinizde ince bant varsa bu manikür sizin için çok kolay olacak ama benim gibi sizin de ince şeritler halinde bantınız yoksa biraz uğraşacaksınız. 

Şöyle ki, bildiğimiz şeffaf bantları istediğiniz incelikte kesip resimde gördüğünüz gibi şeritler elde edip taban rengini sürüp tamamen ojeyi kruttuktan sonra bantları istediğiniz şekilleri oluşturacak şekilde yapıştıracaksınız.



Üzerine de diğer renginizi sürüp 2. kat ojenin kurumasını beklemeden hemen bantları kaldırın.

 Ve işte sonuç ben her tırnağımda farklı renk kullandım umarım beğenmişsinizdir.






3 yorum:

  1. wow çok hoş olmuş :) ben de senin takipçinim artık :)

    YanıtlaSil
  2. aiy bu çok cici! siyahın altından çıkan renkler de çok güzel oluyor.. ;)

    YanıtlaSil
  3. Ayy ben kesemiyorum normal bantları yaa :( Çok yakışmış tırnaklarına en kısa sürede bende denicmmm :D

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum