19 Nisan 2013 Cuma

Çekiliş Sonuçlandı!!

Evet nihayet büyük güne geldik bugün hediyeleri kimin kazandığını açıklayacağım ama öncelikle çekilişime ilgi gösterdiğiniz ve katıldığınız için hepinize çok ama çok teşekkür ederim. Umarım bundan sonra böyle güzel çekilişleri sık sık yapacağım. 
Gelelim çekişlişle alakalı bilgilere çekilişime toplam 102 kişi katıldı ve artık haklarla birlikte sayı 253 'e çıktı.
Çekilişimi random.org ile gerçekleştirdim ve adil olması açısından ben belirtmediğim için google plus'ta çekilişi paylaşan arkadaşlara o paylaşımları için hak vermedim ve twitter veya facebook sayfalarında paylaştıkları postun değilde kendi sayfa linklerini veren arkadaşların sayfalarında paylaşımı bulmaya çalıştım fakat bulamadıklarıma artı hak veremedim ama bulabildiklerime tabiki artık haklarını verdim. 










 Görüdüğünüz gibi çekilişimi kazanan Aslıhan oldu, güle güle kullanırsın umarım.
En kısa zamanda benimle irtibata geçmelisin hemen mail atıyorum fakat bana üç gün içinde cevap veremezsen çekilişi tekrarlamak zorunda kalacağım.

Kazanamayanlar da bir dahaki çekilişe artık. 
Ve tekrar katılan herkese çok teşekkür ederim.

Görüşmek  Üzere!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum