2 Mayıs 2012 Çarşamba

Leopard Print and Coral Trousers

Ne yazıkki uzun zamandır ne giydim postu paylaşamamıştım ama saçlarım da düzken ne giydiğimi sizinle paylaşmak istedimve bu farklılığı siz de görün istedim bakalım siz daha çok hangisini beğeneceksiniz kıvırcık saçlarımı mı yoksa düzü mü. Kıyafetime gelecek olursak favori renklerimden biri olan mercan rengiyle gri leopar desenli ceketimi birleştirdim ve parıltılı babetlerimi de giymeyi ihmal etmedim.. 

I couldn't share post of what i wore for a long time .However I want to show you my straight hair and outfits. By the way i want to find out that do you think which one is better curly or straight hair for me.?         I combined coral ,one of my favorite colors, trousers and grey leopard printed jacket.






14 yorum:

  1. babetlerin çok tatlı :) kombin de güzel olmuş :)

    http://sedamoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Benceee.. kıvırcık saç daha çok yakışıyor :) Pantalonunun rengine ve babetlerine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. bence saclarin boylede cok guzel :):)
    Ceketini cok sevdimmm, takipteyim artik <3

    YanıtlaSil
  4. Pantolonun rengi coook hos, babetlerle uyumunu cok begendim :)

    YanıtlaSil
  5. pantolonun rengıne bayıldım saclarında cok saglıklı ve canlı gorunuyo varmı bır onerın :)
    bu arada yenı kesfettım blogunu :) takıpteyım benımkıne de beklerım:) Sevgılerrr

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. very beautiful outfit!!love the pants!

    YanıtlaSil
  7. love coral color! nice outfit! take a look at my blog, if you want...we can follow each other if you like it! I hope...kisses

    truelovecomesonlyinboutique.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Love the colored pants :)

    xo Ashleigh

    www.thedaileigh.com

    YanıtlaSil
  9. thank you for following!follow you back!

    YanıtlaSil
  10. hi!

    great outfit! you look lovely in it!
    i love your pants!
    kisses
    xoxo

    YanıtlaSil
  11. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Hello dear,
    maybe you would like to follow each other's blogs with GFC or via bloglovin? or even both?

    wolffashion.blogspot.com

    have a nice day!
    gV

    YanıtlaSil
  13. Bir erkek yorumu merak ediyorsan kıvırcık derim ben! :)

    YanıtlaSil
  14. pantolonla ceketin uyumu çok güzel olmuş

    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum