17 Nisan 2012 Salı

DIY: Taşlı Yaka Yapımı

Bildiğiniz gibi bu aralar böyle yakalar çok moda ve çok da kullanışlı düz bir tişörte bile çok hoş bir hava katıyor. Ben de bu çok beğendiğim yakalardan bir tane yaptım ve yaparken de ağabeyimin eski gömleğini kullandım siz de eğer denemek isterseniz babanızın, eşinizin ,ağabeyinizin eski gömleklerinden yararlanabilirsiniz. Ben renkli taşlar kullandım ama siz alternatifleri çoğaltabilirsiniz yani sizin zevkinize ve hayal gücünüze kalmış.

As we all know nowadays collars which are like this is so trendy and so useful. You can wear them with a white tee and it gives you more sophisticated look. I made a collar that i like so much and i used my brother's old shirt to make this collar. If you want to make this type of collar you should use your husband's , father's or brother's shirt. 











İşte son hali umarım beğenmişsinizdir.
That's last look ,hope to you like it.

24 yorum:

  1. çok şık olmuş yaka eline sağlık. ben de sana takipçi olayım diye geldim ama ben seni takip ediyormuşum zaten :)

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim eski gömleğin yakasını böyle yapmak güzel fikir ;))

    YanıtlaSil
  3. hey sweetie,

    thank you for your lovely comment :)
    i'm following you too.

    i really like your DIY collar!

    kisses
    xoxo

    YanıtlaSil
  4. ellerine saglik canim cok güzel olmus.Bende yapacaktim hatla malzemelerini felan aldim ama vakit bulup yapamadim :(((((((

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  5. Sweetie, can you please try again with JOIN THIS SITE?
    Thank you:)

    YanıtlaSil
  6. Thanks sweetie, I just followed back:X

    YanıtlaSil
  7. Greate blog!! invite to me and we follow each other?:)

    YanıtlaSil
  8. Wow! It looks great! I have to try it now! :) xx

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ben geldim:=)
    Ellerine sağlık:=)

    YanıtlaSil
  10. Elinize sağlık, çok hoş ve kokoş :)

    YanıtlaSil
  11. gömleğin manşetlerini de aynı şekilde işleyerek bileklik yapabilirsiniz, hem takım olurdu, elinize sağlık güzel olmuş..fatma

    YanıtlaSil
  12. Ben de senin izleyicinimmm :) Çok güzel olmuş taşlı yaka, ben kendime daha sade renklerle yapmayı deneyeceğim, mesela siyah gri ve beyaz taşlarla :)

    YanıtlaSil
  13. Cool blog!

    let's follow each other!
    xoxo

    YanıtlaSil
  14. çok güzel olmuş eline sağlık ben de yapayım diyorum ama istediğim gibi taş bulamadım daha...ben de takipteyim:))

    YanıtlaSil
  15. Bu sene çok moda bu yakalar eline emeğine sağlık harika görünüyor

    Ben de seni bloğuma davet etmek isterim

    Görüşmek dileğiyle

    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  16. çok değişik olmuşş :))
    bende beklerim :)

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. cok ıııymıs
    ellerıne saglık gayet ıyı olmus
    begendım

    YanıtlaSil
  18. Ayyy bayıldım süper duruyorrr eline sağlık canım :)

    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. Bloğunu yeni keşfettim içeriğin başarılı buldum.Ayrıca yaratıcısınız. Tebrikler. Bu yakaya bayıldım. Banada beklerim

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  20. çokk mantıklııı bende incilerle süsleyip yaptımmmm, eline sağlık..:))

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum