9 Haziran 2012 Cumartesi

Tırnaklarımızda da Çiçekler Açsın

Her yerde çiçekler açmışken neden tırnaklarımızda da açmasın dedim ve sizinle bu manikürü paylaşmak istedim. Tam yazlık bir manikür, tırnaklarıma  baktıkça içim açılıyor.



İhtiyacımız  olan renkler ise bunlar ama yok ben başka renkler kullanmak istiyorum diyorsanız bu sizin hayal gücünüze kalmış bir şey.

Toplu iğne ve kürdan nail art yaparken çok iyi birer yardımcılar.



Eveett gelelim nasıl yaptığıma. Öncelikle 2 kat mint yeşili oje sürdüm ve iyice kurumasını bekledim ki daha sonra yapacağım şekillerde düzgün olsun.


Çok tatlı bir toz pembeyle puantiyeler yaptım ve puantiyeleri yaparken toplu iğnenin topunu kullandım.


Ve mercan rengiyle de noktaların etrafına gül formu verebilmek için gördüğünüz gibi çizgiler yaptım ve bu çizgileri yaparken de kürdan kullandım. Gül şeklini verebilmek için ilk çizgiyi puantiyenin tam ortasından dışına doğru çekin ve sonra karşısındaki çizgiyi yapın.

Çiçek olurda yaprağı olmaz mı? Tabi ki olur koyu yeşille de çiçeklere yapraklar yaptım ve yaprakları yaparken de kürdan kullandım.

İşte bitmiş hali tırnaklarım gerçekten çiçek açtı.


 Aman Mercan bu kadar şeyle de kim uğraşacak benim vaktim yok diyorsanız deseni yalnızca yüzük parmagınıza yapın diğerlerine de mint yeşili sürün. Yani tamamen sizin zevkinize kalmış.
Umarım beğenmişsinizdir.

16 yorum:

  1. Çok beğendim :))

    http://kucukperinindukkani.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. super olmus cnmmm:)mutlaka deneyecegım

    YanıtlaSil
  3. çok güzeeell :)) bayılırım bööle seyleree :) bende geldım takipteyim tatlım :)

    YanıtlaSil
  4. Bayıldımm çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. süper bunları toplu iğne ve kürdanla yapabilmen ayrı mesele .ben bunları yapmak için noktalama setlerinden aldım ama hala alışamadım yapımı çok zor el bir kaydımı baz ojede mahvoluyor sil baştan başla tekrar:) baya emek istisyor .ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. yani bu nail artı bi kürdanla halledebiliriz ha ?? wauuuww çok beğendimmm ya tebrikler çok şirin olmuşşş, bende denicem en yakın zamanda :))

    YanıtlaSil
  7. tirnaklarina bayildimmmm! cok tatli durmuslar :) bu arada saclarinda cok hos! benimde bloguma ugrarsan eger cok sevinirim, belki birbirimizi takipe alabiliriz ne dersin?:)

    uyuyakalanguezel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. hay allahım bu ne sabır vallahi helal olsun, karşıdan bakınca bişiy yapıştırdın sandım :)

    eline sağlık

    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. seni parçalarım yerim bitiririm :))) ellerine o güzel parmaklarına sağlık bebişimmm

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş bayıldım ellerine sağlık :) herkes yapamaz bunu gerçekten çok yeteneklisin.. :) bende bloguma beklerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. bu ne güzel olmuş böyleee:) tebrikleer

    YanıtlaSil
  12. bayıldım çok harıka olmuş denıycem hemen :) becerebılırsem tabıkı:) takıpteyım senı bende beklıorum:)
    http://zuutrendss.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Oje çalışmalarını çok beğendim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum