29 Haziran 2012 Cuma

to the best friend


İki gün önce en yakın arkadaşımın doğum günüydü tabi ki hediyesi de en az onun kadar özel olmalıydı. Ne alsam ne yapsam diye düşünürken şeffaf çantaların bu sezon ne kadar moda olduğu aklıma geldi ama hediye olarak bir şeyi satın almak benim için çok şey ifade etmiyor ya üstünde çok düşünülmeli ya da el yapılmalı olmalı yani bir şekilde emek verilmeli ve özen gösterilmeli. Tabi ki ben de her zaman bir şeyler yapamıyorum ben de bazen satın alıyorum ama emek veridiğim şeyleri hediye etmekten hoşlanıyorum. Neyse lafı çok uzattım en nihayetinde ona bu çantayı hediye ettim ve tamamen her kısmını elimde yaptım.



Nasıl ve neyle yaptın diye soracak olursanız gerekli malzemeler
şeffaf masa örtüsü(ne çok kalın ne çok inci olmalı benim kullandığımın kalınlığını ne yazık ki hatırlamıyorum)
yarım metre tül (çantaya renk vermek için)
kalın zincir
askının geçecegi halka
naylon iplik
malzemeleri eminönünde rahatlıkla bulabilirsiniz

halkaları satın aldık evde babamla beraber çantaya taktık ve zinciri içinden geçirdik.

Çantanın  hem şeffaf hem de renkli olması gerekiyordu ve şeffalığı kaybetmemek için tül kullandım.
Kapağının altına da cırt cırt diktım ve onu kapatmak için de üzerine böyle aynalı bir aparat yapıştırdım.












10 yorum:

  1. çok şık bi hediye ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. elinize sağlık bende denedim geçenlerde ama aparatları bulamadım nerden temin ettiniz acaba?

    YanıtlaSil
  4. Harika fikirmiş, blogunuzu ilk defa gördüm.Bende elde yapılmış herşeye bayılıyorum ve hediyede size katılıyorum.Bir emek olmalı, elinize ve fikrinize sağlık.Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  5. güzel fikir, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. inanılmaz güzel olmu.sadece bu post için bile bu blog takip edilmeye değer.Sevgilerr:)beklerm bende dıy projeleri ypıyorum.Begenırsın umarım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. ya eline sağlık ne kadar güzel olmuş, mağazada satılanlardan ne farkı varki, arkadaşın çok şanslı gerçekten

    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. cok sirin cikmis :)
    senin blogun benim cok hosuma gidiyor :)
    eger sende benim blogumu ziyaret edersen coooook sevinirim :)
    -> My Blog :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş ya bayıldım =) şuan benimde böyle bir projem var ama hala yarım seni görünce daha çok özendim şimdi hemen başlamalıyım =)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum