8 Temmuz 2012 Pazar

Flared Skirt

Herkese merhabalar yine bir ne giydim postuyla burdayımm. Dün gece bir arkadaşımın kına gecesi vardı ve ben de orada ne giydiğimi sizinle paylaşmak istedim.

Hi everyone , i'm here to show you some photos of last night. It was my friend's henna night. Henna night is some kind of party which is thrown one day before wedding at bride's home. It's a Turkish tradition . 







 Bu gömleği annem benim yaşlarımdayken dikmiş ve yakasına da böyle güzel bir dantel yapmış yani tam anlamıyla el emeği göz nuru. Eteğimi de annem dikti ama bunu daha yeni dikti yani benim için .:D
This shirt is so special for mebecause my mom sewed it when she was at my age. She also sewed the skirt for me .





3 yorum:

  1. üstünüzdekine bayıldım:) takipteyim blogu:) benim bloguma da beklerim.

    sevgiler.

    fashionfrommyeye.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Anne kıyafetlerini giymek gibisi yok =) çok yakışmış kombinin =)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum