24 Eylül 2012 Pazartesi

Back to School DIY

Bazılarınız çoktan okula başladınız bazılarınızsa başlamak üzeresiniz ya da okuldan mezun olalı çok oldu ama merak etmeyin bu diy fikri herkese yönelik olacak. Muhakkak evinizde kullanmadığınız bir ajanda sıradan bir defteriniz ya da eşantiyon olarak verilmiş bir defter vardır işte ben de tam bu noktadan yola çıktım elimin altındakileri değerlendirmek istedim ve okula yeniden başlamama çok kısa bir süre kala bunu yaptım umarım beğenirsiniz..


İhtiyacınız olacak şeyler
- kullanmadığınız bir defter
-sticker
-eski bir kaç dergi
-yapışkan

Resimdeki gibi dergiden beğendiğiniz resimleri kesin ve sıraları gelene kadar bekletin.

Eğer bunlarla uğraşmak istemiyorsanız o zaman stickerlarda işinizi görecektir..
İşte böyle sevimli defterlerde elde edebilirsiniz..

Ya da en başta hazırladığım gibi parçalardan yalnızca size özel bir defter de yapabilirsiniz ki ben en çok onu beğendim işte o da böyle oldu


İşte bu benim back to school diy fikirlerimden biri umarım beğenmişsinizdir ben yaparken çok eğlendim

5 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım, emeğine sağlık :)
    Çok zevkli olduğun da anlaşılıyor buradan ;)

    YanıtlaSil
  2. Nice blog you have...wanna follow each other?
    please follow with GFC, just leave me a comment and I'll follow u back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    YanıtlaSil
  3. ellerine saglık cok hoş olmuslar

    YanıtlaSil
  4. Ohh this is so cute! Interesting idea to pimp my planner :P

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum