1 Eylül 2012 Cumartesi

Lavander and Neon Yellow

Bugün sizinle oldukça kolay ve şık bir nail artı paylaşmak istedim. Yapmanız gereken tek şey tırnaklarınıza lila oje sürmek ve yüzük parmağınız hariç diğer tırnaklarınıza fransız  manikürü gibi neon sarıyla tırnak uçlarınızdan geçmek ve yüzük parmağınıza da toplu iğne yardımıyla puantiyeler yapmak hepsi bu kadar. Umarım beğenirsiniz ben tırnaklarımı bu haliyle çok sevdim ve çok eğlenceli buldum.







 bu güzel manikürü yaparken Flormar 420 ve Pastel 82'yi kullandım..


son olarak da sizinle bu çoook tatlı spor ayakkabıları paylaşmak istedimm..
kaynak

4 yorum:

  1. sarı mor uyumuna bayılırım ben de :)

    YanıtlaSil
  2. aaa çok güzel olmuş, çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. çok cicii...
    www.cati-kati.net

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum