21 Ekim 2012 Pazar

Bardaklaşalım Etkinliğinden Gelen Hediyelerim

Bazılarınız bilir Madam dö Gonç bardaklaşalım etkinliği düzenlemişti. Ben de Madam dö Gonç'la eşleşmiştim.. Gerçekten çok şanslıydım.. Aslında hediyelerimizi birbirimize göndereli baya oldu ama postu yazmaya yeni fırsat buldum. Harika hediyeler yollamış bana Gonca, burdan tekrar çok çok teşekkür ederim kendisine. Hepsi el emeği harika hediyeler ellerine sağlık :D


Burada el emeği ayracım, yüzüğüm ,broşum, bilekliğim ve defterim var. 


İşte hediyelerim bunlar ben hepsine ayrı ayrı bayıldım ,güle güle kullanayım :D

3 yorum:

  1. Güle güle kullan. Gerçekten çok Zevkliymiş. Ahşap çerveve değil mi o? Ahşap olan şeyleri çok severim. Defteri çok beğendim. Bardakta çok cici ya :)))

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan!

    Blogumda çekiliş var, beklerim!
    http://madamchic.blogspot.com/2012/10/one-jeans-four-outfit-part-2.html

    YanıtlaSil
  3. evet,güle güle kullan,çok güzeller..bloguma beklerimm :)
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum