5 Ekim 2012 Cuma

Bi Kot Bi Gömlek

Bazı günler kıyafetlerinizle çok uğraşmak istemezsiniz işte o günlerin hiç kuşkusuz kurtarıcısı beyaz bir gömlek ve kot bir pantolondur. Ben de ne giyeceğim diye pek düşünmek istemediğim bir gün tam olarak bu dediğim şeyleri giydim ama eklediğim şeylerle daha özel görünmesine çalıştım. Renkli bir topuklu ayakkabı giydim ve renkli bir şalı boynuma taktım, hepsi bu kadar bence kıyafetimin havası tamamen değişti hem gayet basit hem de hoş bir görüntü elde ettim..



Bu güzel ayakkabıları çoook ucuz bir fiyata aldım ve renklerine gerçekten aşığım.



5 yorum:

  1. giydiklerinizde yaptıklarınızda en az sizin kadar güzzel:)yapan güzel olunca yaptığı her şey yakışmış.çok beğendim sitenizi

    YanıtlaSil
  2. cok yakismis Prensesin masalina beklerim Sevgiler :)

    http://prensesin-masali.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  3. Very nice outfit, I like it so much! Totally!: )

    YanıtlaSil
  4. great blog!
    I invite you to me
    follow?

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum