21 Şubat 2013 Perşembe

Hırka Üzerine Hırka

Herkese merhabalar, yine ne giydim postuyla karşınızdayım. Bugün sevdiğim iki hırkamı birlikte giydim üstte olanı geçen kış örmüştüm diğerinin ise renklerine ve çiçeklerine bayılıyorum. Hangisini giysem diye karar veremeyince ikisini birlikte giymeye karar verdim sonuç da hoşuma gitti. Bazen kıyafetleri böyle farklı farklı giymek gerektiğini düşünüyorum hem böylelikle aynı parçayla daha fazla kombin yapabiliyorum.
Umarım siz de beğenmişsinizdir.
 Görüşmek Üzere!!






6 yorum:

  1. Çok hoş olmuş bence.Çiçekli hırkanda sende çok güzelsin.

    YanıtlaSil
  2. Görmesem olur mu öyle şey derdim ama bu görüntü süpeeer bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle derdim ama deneyince güzel şeyler ortaya çıkıyor, güzel yorumun için teşekkürler :D

      Sil
  3. ilginç ama çok hoş bence böle değişik fikirler görmek güzel tatlım
    sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  4. such a lovely outfit! I love how you mixed different styles and patterns with each other. so so beautiful!
    btw really nice blog you have here, dear. keep it going!

    xx Rebekah

    http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum