2 Mart 2013 Cumartesi

Casual Chicness


Herkese merhabalar, yine bir ne giydim postuyla karşınızdayım. Bu postun çekimleri en eğlendiğim çekimlerden biri oldu çünkü okulda öğle arasında iki yakın arkadaşımla beraber çekmeye çalıştık. Hal böyle olunca da pek kahkahalı bir çekim oldu . Hatta bazı fotoğraflarda o kadar çok gülmüşüm ki ya da çok gülmemek için dudaklarımı büzmüşüm ki , onları buraya koyamadım ve  elemek zorunda kaldım :D
Neyse kıyafetime dönecek olursak , okulda ben genelde hem şık hem de rahat olmaya çalışıyorum nihayetinde bütün gün okulda oluyorum  ve bir dersten çıkıp diğerine giriyorum. Şıklıktan da vazgeçemiyorum ve elimden geldiğince şık kalmaya çalışıyorum ama rahatlığı da bir kenara atamıyorum.  Bu kombinim de o günlerden birindeydi ve sizinle de paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz. 
Görüşmek Üzere!!!

Hello everyone, i'm here again with an outfit post. This photo shooting was probably one of  the most entertaining ones. Because these were taken by my two close friends. Some of photos has too much laugh in it, that's why i didn't upload them here. But anyway , this look is one of  my school look and  i always try to make it comfortable but also chic. Since i spend my whole day at school, i  try to make it more comfortable and simpler.  Therefore i wanted to show you one of  my school look and hope to you like it.
See You Later!!














 Son olarak fotoğraflar için Öykü'ye ve Büşra 'ya çok teşekkür ederim :)))

1 yorum:

  1. HI!)) Thank you so much for you visit and lovely comment at my blog) I'm following you back already) let's be friends!)

    www.vogue-av.com

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum