30 Mart 2013 Cumartesi

Gold and Lace

Herkese merhabalar biliyorum yazmayalı çok uzun süre oldu ama kusuruma bakmayın. Tam sınav arifesindeyim ama yine de sizinle bir nail art paylaşmak. Bu manikür biraz romantik olsun istedim ve dantel deseni yapmaya çalıştım umarım beğenirsiniz.
Deseni oluşturmak için yine kürdan kulladım ve birbirine çapraz çizgiler çekerek kutucuklar oluşturdum. Daha sonra da kutucukların üst kısmına yarım daireler çizdim ve noktacıklar yaptım. Hepsi bu kadar .





Bu arada arkadaşlar size bir şey sormak istiyorum belki aynı sorunu siz de yaşamışsınızdır. Ben takip ettiklerimi bloglovin'e de aktardıktan sonra blogger sayfamdan google reader'ı yönetemez oldum yani google reader'ı yönet linkine bastığımda üzgünüz sayfayı yükleyemedik diye bir yazı çıkıyor ve bir türlü düzeltemedim. Size de aynı şey oldu mu yoksa bu bana özel bir şey mi bilmiyorum. Bir de Google Friend Connect ile bir siteyi takip etmek istediğimde ve blogger profilimi kullandığımda profilim unknown olarak görünüyor. Düzenle diyorum o zaman da her zamanki hiç bi sorun olmayan blogger profilim çıkıyor ama izleme isteğimde aynı profil hiç bi bilgi yokmuş gibi görünüyor.
Bana yardım edebilecek var mı bilmiyorum ama umarım vardır. Eğer siz de aynı sorunu yaşıyorsanız ya da buna bir çözümünüz varsa lütfen bana yorum yoluyla yada mail yoluyla ulaşın 
mail adresim: coralsfashion@gmail.com
Şimdiden teşekkürler




1 yorum:

  1. iyi fikir edinmissin.. altin renginle siyah rengini kullanmaklaaa cok begendim!!!! (:

    banada beklerimm canimmm

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum