8 Mayıs 2013 Çarşamba

Chicness and Coziness of Pencil Skirt

Herkese merhabalar, yine bir okulda ne giydim postuyla burdayım. Hep söylüyorum okul da rahat ve aynı zamanda da şık olmaya çalışıyorum ve bugün için de sezonun iki trendini içinde barındıran bir parça yani hem çizgili hem de kalem bir etek seçtim. Bana sorsanız sen en iyi hangi kıyafet tanımlar diye ben kesinlikle kalem etek derim hatta o kadar ki,  hatırlıyorum küçükken bile annemden bana  dar etek almasını istiyordum. E küçük çocuklar için böyle bir etek bulmakta kolay değil tahmin edersinizki ama anneciğim bana bulmuş ve almıştı çok sevinmiştim ve çok severek giymiştim. Yani uzun lafın kısası kalem eteklerle aramda büyük bir aşk ve bağ var . Önümüzdeki ilkbahar yaz hatta sonbahar bol bol giymeyi düşünüyorum.

Hi everyone, today i'm here with an what i wore at school post, as i always say i try to be chic and comfortable at school. Today i picked out this pencil skirt which is stripe printed. There is a emotional tie between me and pencil skirts. Even i was a child i always tried to make mom  buy a pencil skirt for me , so as you can see  i'm in love with them. I guess this spring ,summer and even autumn i'll be wearing them :D









Umarım Beğenmişsinizdir,
Görüşmek Üzere!!!

Hope to you like , 
See You Later!!!

3 yorum:

  1. herkesi bilemem ama ben çok ama çok beğendim :) çok hoş ve sade olmuşsun..

    YanıtlaSil
  2. çok yakışmış tam baharlık okul çocuğu :) ama çok da güzelsin her şey yakışır ya :)

    YanıtlaSil
  3. beautiful!

    www.cloudletinfashion.com

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum