21 Mayıs 2013 Salı

Studded Jeans

Herkese merhabalar, hepiniz biliyorsunuz ki son bir kaç sezondur pantolonlarımız hem renklendi hem desenlendi yani bayağı hareketlendiler. Bence bu hareketlenme çok da güzel oldu ve bu güzel trend bir süre daha devam edecek gibi. Ben de bu trende uyum sağlayacak olan pantolonumu giydim ve sizinle de paylaşmak istedim. Uzaktan bakıldığında sanki puantiyeli gibi görünürken aslında küçük küçük zımbalarla hareket verilmiş bir pantolon. Ben çok severek giyiyorum. Artık sizi fotoğraflarla başbaşa bırakayım.

Hello everyone, as you all know colored and printed jeans are so popular. I think this trend is so cool and will be continuing in next seasons. I wore my cool trousers to accord with this trend. It has little studs on it although they look like polka dots. Anyway , hope to you like photos.








,


Umarım beğenmişsinizdir ve ilham varebilmişimdir.
Görüşmek Üzere!!!

Hope to you like it and  inspires you .
See You Later!!!

2 yorum:

yorumlarınızı bekliyorum