30 Haziran 2013 Pazar

Red Lipstick-Black Tee

Herkese merhabalarr , bloga yazı yazmayalı gerçekten çook uzun zaman oldu. Artık dönmenin vakti geldi diye düşünüyorum. Bugün giydiklerimi sizlerle paylaşmak istedim. Şık olmak bazen çok zor olsa da bazen de sadece bir kolye , tişört ve rujla sağlanabilir. Bugün ben de sadece basic parçaları birleştirip şıklık yakalamaya çalıştım.



Umerım Beğenirsiniz.
Görüşmek Üzere!!




Hi everyone, it has been so long since i wrote post. I think it's time to write a new one. I 'm going to share with you what i wore today. Sometimes it's hard to be chic but sometimes you can be easily with  a tee and a red lipstick. 


Hope to you like it.
See you later!!







2 yorum:

  1. o güzelim ayaklarından kırmızı ojelerinden saçlarına kadar çok şık gerçekten çok beğendim doğal ve rahat tam yalık işte daha ne olsun dimi

    YanıtlaSil

  2. You are so beautiful!! You have amazing style! I love him! :)

    Follow?
    Visit my blog www.dyverst.blogspot.com

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum