3 Ağustos 2013 Cumartesi

Mint and Lavender

Herkese merhabalar, bu defa gerçekten arayı çok uzattım. Blogda yeni bir şeyler paylaşmayalı çok uzun zaman olmuş. Biraz işlerim vardı halletmem gereken bu yüzden de bloga pek zaman ayıramadım  ama bundan sonra umarım arayı kapatabilirim ve daha sık post hazırlayabilirim. İki senedir hiç birimizin vazgeçemediği renk sanırım mint yeşili ne yalan söyleyeyim ben de vazgeçemiyorum. İçimi açıyor bu güzel renk. Hal böyle olunca da bu güzel rengi diğer bir güzel renk lilayla birleştirdim. Sonuç benim çok hoşuma gitti umarım siz de beğenirsiniz.
Hi everyone, i know it has been so long since i wrote a post for the blog. There were somethings that i had to do that's why i wasn't able to write a post. I hope i will be able to write posts more often from now on . We are all addicted to mint green since last summer.  Honestly, i'm addicted to it too, it makes me feel so fresh.
Therefore , I combined  it with lavender which is the other great color. I love the result, hope you'll like it too.








1 yorum:

  1. Çok şık olmuşsun,mint yeşiline bende hayır diyemiyorum :)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum