9 Ağustos 2013 Cuma

Floral Skirt and Denim Vest

Herkese merhabalar, yine  ne giydim postuyla karşınızdayım. Sizi bilmem ama ben yazları etekle çok rahat ediyorum bu yüzden genelde etek ya da elbise giyiyorum, bu fotoğraflarda yine etek giydiğim bir günde çekildi. Umarım  beğenirsiniz.
Hi everyone, today i'm here with a 'what i wore' post. In summar time i really really like wearing skirt. I feel much more comfortable with them. One of the days when i wore skirt these  photos were taken.
I hope  you like it.







Görüşmek Üzere
See You Later

4 yorum:

  1. çok sevdim çok tatlı bir kombin olmuş , bohem havasını sevdim ben de:))) sevgiler ben de takibindeyim!

    YanıtlaSil
  2. yaa cok tatlısın cok guzelsın. Ne giydim yazılarına devam et olurmu geçde olsa farkettım bu guzel sıteyı. :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir blog oluşturmuşsun oldukça şık ve zarif bayansınız sizi kutluyorum .Takipçinizim..

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum