25 Şubat 2012 Cumartesi

Damalı Tırnaklar

     Damalı ojemi yaparken ben siyah ve kırmızı kullandım siz eğer gerçek bir dama etkisi yaratmak için siyah beyaz ya da daha farklı renkler kullanabilirsiniz ama renkler birbirine zıt olmalı ki dama deseni daha belirgin olsun. Öncelikle tırnaklarımın hepsini kırmızıya boyadım.
    While painting my nails , i use black and red nail polishes to make checkered pattern. You can also use black-white or another pair of contra colors. Contra colors make your checkered pattern clearer. Firstly i painted my nails red.
                         
       İkinci olarak tırnağınızın üstüne dikine yani tırnağınızın ucundan etinize dogru 4 çizgi çekin ve enine 4 çizgi çekerek küçük kareler oluşturun ben bu çizgileri çekerken toplu iğne kullandım onun yerine kürdan, tel toka ya da tığ kullanabilirsiniz.
     Secondly, draw 4 stripes on your nail and again draw 4 stripes from end to bottom of your nail. Those stripes give you small squares. While drawing stripes i used pin but you can also use bobby pin, toothpick or  hooked needle.
       
      Kutucukları bir boş bir dolu olacak şekilde doldurdum. Böylece dama efektini sağlamış oldum.
     
      Fiil in the squares as you see at photo and get checkers effect.

  
        Deseni sadece baş parmağıma uyguladım ama eger isterseniz tüm tırnaklarınıza yapabilirsiniz.
        I made this pattern only on my thumb nail if you want, you can make it on your all nails.


        Hangi renkleri kullandım diye sorarsanız kırmızı olarak flormar neon colors:N012, siyah olarak: pastel 38, cila olarak flormar:301
    
       What i use; red: flormar neon colors N012, black: pastel 38, top coat: flormar 301



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum