4 Şubat 2012 Cumartesi

Parıltılı Flash Disk

  Forever New'da gördüğüm bir flash diskten den sonra ben kendi flash diskimi biraz yeniledim. Nasıl diye soracak olursanız şöyleki; daha önce telefon kabımı kaplamak için aldığım ve bir paketini telefon kabıma kullandığım ve diğer paketi artan stickerı kullandım.
  After I saw a flash disk at Forever New I decided to modify mine. It was so easy and I used only a cell phone sticker.

  Stickerın arkasındaki koruyucuyu çıkartıp onu usb'ye sardım ve fazlalıgını maket bıçağıyla kestim. Daha sonra usb'nin üzerindeki boşlugu açtım yine maket bıçağını kullanarak. İşte bu kadar basit oldu benim taşlı usb'm. Flash diskimde zaten hello kitty vardı ama siyah siyah usb'yi kullanmak pek içime sinmiyordu böyle tam istediğim gibi şıkır şıkır oldu.
  After removing protector band of the sticker I apposed it on flash disk and covered all of it with sticker then cut out unnecessary parts. Then I opened the hole as you see in the picture.

 
      Bu da benim telefonum daha önce onu kaplamıştım ama ne yazıkki onun fotoğrafları yok.
     This is my cell phone. I've already covered it with this sticker but I don't have photos of its preparation process.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum