1 Şubat 2012 Çarşamba

Sosisli Makarnam

 İlk postumun yemekle alakalı olabileceğini hiç düşünmemiştim ama bu ilginç ve kolay makarna tarifini yapınca size de göstermek istedim. Eminim ki siz de bir çok yerde görmüşsünüzdür bu tekniği ama bir de denenmişini görmeniz fena olmaz.


 I didn't think that my first post would be a recipe but when ı cooked this interesting and easy way of cooking spaghetti , wanted to show you too. I'm sure about that you saw this technique before but it's not bad that you see it in my way.




    Ben yarım paket çubuk makarna ve bir kaç tane küçük sosis kullandım daha sonra sosisleri üçe böldüm ama siz dörde de bölebilirsiniz çünkü piştiklerinde biraz da şişiyorlar.

    I used 1/2 packed of spaghetti and a few sausages. I divided sausages into 3 but you can divide them into 4 because while they were boiling they became bigger.




       Aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi makarnalarını sosis dilimlerinin arasından geçirdim unutmadan çubuk makarnaları da ikiye bölmüştüm daha kısa olmaları için.
 
   
      İşte makarnalarım pişti ben makarnayı sotelerken bir de fesleğen ekledim lezzet vermesi için gayet de güzel oldu size de sevdiğiniz baharatlardan eklemenizi tavsiye ederim.
      That's it.I added a little bit basil to make it more delicious so it was. I can recommend that you should add some spice you like.

2 yorum:

  1. heeey tuttum bu fikri kuzum bayılacak buna...paylaşımınız için teşekkürler....

    http://hobimiterapimi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. yummy it looks delicious!
    what a great idea the way you cooked your spaghettis

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum