13 Nisan 2012 Cuma

Trend Alert: Scarf Print

Bu sezon her yerde bu deseni görmeye alışsanız çok iyi edersiniz. Elbiseler mi dersiniz bluzlar mı yoksa etekler mi anlayacağınız scarf print her yerde.Bana sorarsanız benim çok hoşuma gitti ve ilham da verdi eşarplardan kolay etekler, bluzlar ve elbiseler yapılabilinir denemek lazım ama yok ben uğraşamam derseniz Koton'da scarf print olan parçalar mevcut. Özellikle dünyaca ünlü markalar bu sene koleksiyonlarında çok kullanmışlar mesela; Dolce&Gabbana, Versace, Hermes ve Prada.


This spring and summer we'll see this pattern  on dresses, tops, skirkts even on trousers . I like this pattern so much and  I'm inspired by it. I may sew a skirt or a blouse by using scarves. If you say that I can't sew, you can find them at Koton . Especially, designers of  D&G, Versace,  Prada  and  Hermes used scarf print on their 2012 spring and summer collection.


D&G
 Koton

Koton







9 yorum:

  1. Bu kadar desen tombik gösterir gibi geldi ama pek tatlılar:)

    YanıtlaSil
  2. güzel desenler sıkça görüyoruz her markada çok da güzeller

    YanıtlaSil
  3. daha eşarp desenli bir parça edinemedim ama aklımda :) bu arada sonuncu elbiseyi çok beğendim, hangi markadan acaba?

    benim bloguma da beklerim seni:
    edankb.blogspot.com

    sevgilerr..

    YanıtlaSil
  4. en sondaki elbise oasis adlı bir markanın ama ne yazıkki Türkiye'de bu arka yok internet sitesi ise burası
    http://www.oasis-stores.com/scarf%20print%20shirt%20dress/all-dresses/Oasis/fcp-product/4470097700

    YanıtlaSil
  5. gorgeous prints! xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok güzel desenlere bayıldım !

    http://amareteipsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. elbiselerde, blog da süper :) takipteyim

    YanıtlaSil
  8. Love this pattern!


    http://thefashioninbox.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. There are really beautiful things on your list!! I love especially the pants and the shirts on the second picture! Such a beautiful pattern! Woow!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum