12 Nisan 2012 Perşembe

Yaz Aksesuarı:Gözlükler

Uzun bir süre post yazamadım ne yazıkki ama bundan sonra daha sık buralardayım. Yazın olmazsa olmazlarından olan gözlüklerden bahsetmek istiyorum. Bu senenin trendleri sanki eski filmlerden fırlamış gibi ve bence çok da güzeller. Ayrıca renkli çerçevelilerde çok moda. Ben de en en beğendiğim modelleri sizinle paylaşmak istedim.

I wasn't here for a while but I'll share more posts with you .Sunglasses are the best pieces of spring and summer and I wanted to share my favorites with you. This season colored frame sunglasses are so trendy.


louis vuitton


chanel



dolce&gabbana


prada

5 yorum:

  1. pradaları cok begenıyorum bu sene bende..
    bu arada blogunu yenı kesfettım, takıpteyım.benımkıne de beklerım :) sevgıler..:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. channel 2.gözlügünden babaneminde var :)hemen aldım elinden kıkı :) süper olmuşş eline sağlık canımmm gözlükler süper yaa

    YanıtlaSil
  3. Güneş gözlüğü hastalığı var bende,hepsini alırdım.

    YanıtlaSil
  4. Bende pradadan bir gözlük ismarladim dört gözle bekliyorum :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum