23 Mart 2012 Cuma

Çiçek Desenli Pantolonlar

Baharın gelmesiyle her yerde çiçek desenini görmeye başladık bile. Yazları ve baharda giymeyi en çok sevdiğim çiçek deseni şimdi pantolonların üzerinde ve bu yaz çok moda. Ben kendi adıma bayıldığımı söyleyebilirim kesinlikle alınacaklar listesinin en başında geliyor. Peki nerede bulabilirsiniz ben bu güne kadar Zara , Topshop, River Island, H&M veStradivarius 'ta gördüm. 

Finally spring is here  by the way we can see floral print everywhere and also on trousers. I love wearing clothes which has floral print on spring and summer. This spring and summer floral trousers are so trendy and I have to say I love them. One of them is the first thing of my buy list for this spring and summer. You can find them at Zara, Topshop, River Island, H&M  and Stradivarius.








18 yorum:

  1. I'm really loving floral pants for spring! The ones you chose are gorgeous!

    KatiesBliss.com

    YanıtlaSil
  2. i love the floral print. especially now for spring :)
    .......
    ps:

    I started a blog. Its called "Same Same But Different". I would like to share with you my view on fashion, art and other amazing things. I hope you will enjoy the posts of my outfits, fashion and things which are a part of my life. I am happy about every comment or message. And please dont hasitate to criticize or to leave a helpful suggestion. Feel free to follow but ONLY if u like it.

    -> http://www.ssbdk.blogspot.com/

    Hope to reading from you soon,

    best wishes and greets from London
    Kamila♥

    YanıtlaSil
  3. thank you girls, you made me happy and your blogs are great ,i love them

    YanıtlaSil
  4. thank you for ur commment. i hope to see you around. and i like the last once :) have a lovely day !

    YanıtlaSil
  5. İlk siradakini kacirdim:(
    Guzel yorumlarin icin tesekkurler canim:)

    YanıtlaSil
  6. 1. ve sonuncu çok güzell =)) bu sene gerçkten çok moda =)güzel bir post =)
    bende beklerimm
    http://1k1a.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. h&m cicek desenli pantolonu cok hos !! ben cok begeniyorum !

    YanıtlaSil
  8. Blogunuza bayıldım , bana da beklerim :) http://www.thefashioncranky.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Love all of them! Love floral patterns! :)

    YanıtlaSil
  10. Bu sezonun must have parcasi bu cicekli pantolonlar

    YanıtlaSil
  11. tam yazlık pantolonlar :)

    banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  12. merhaba pantolonlar çok güzel ;)) ama ben kendimde beğenmiyorum bu çiçek desenlerini nedense;) paylaşım için teşekkürler. bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

    http://bensukaya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. bende çicekli bişeyler alıcam ama pantolon mu etek mi onu bilmiyorum:)

    YanıtlaSil
  14. 1. ye bayıldım çok şık.. ben de bloğuma seni davet etmek isterim

    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  15. dergilerde takip ediyorum bur tarz pantalonlari, ama hala karar veremedim, begeniyorumuyum begenmiyorumuyum?!
    En son pantalon ama gercekten cok hos duruyor

    YanıtlaSil
  16. hi,

    i love floral prints! i bought "floral" pants from H&M and Zara and i just love them :)

    you have a lovely blog :)
    maybe we can follow each other if you want

    kisses from france

    http://fionalovesbeautifulthings.blogspot.fr/

    YanıtlaSil
  17. çiçekli elbiseleri çok seviyorum ama bu çiçekli pantolonlar hiç bana göre değil... moda düşmanı mıyım neyim :))

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum