21 Aralık 2012 Cuma

It's Snowy

Gerçek kış dün geldi , aslında kışı pek sevmesem de karın yeri bir ayrı tadı bir başka bence. Gördüğünüz gibi her yer bembeyaz. Hazır her yer kartpostal gibiyken ben de sizinle paylaşmak için bir kaç fotoğraf çektim. Eğer yaşadığınız yerde henüz kar yağmadıysa belki fotoğraflarla kara olan özleminizi dindirebilirsiniz.
The real winter is here, actually i don't like winter season so much but snow is different for me. It makes outside  awesome as much as  a painting that's why i wanted to show you some photography of today.










3 yorum:

  1. eldivenlerine ve şapkana bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. bende eldivenlerine bayıldımm canım
    bloğuma gelip yorum yapmışsın çok teşekkür ederim,
    izlemeye de alırsan bi kat daha mutlu olucam :))
    sevgilerle...

    YanıtlaSil
  3. Puantiye ile kırmızı uyumunu hep sevmişimdir. Ama özellikle o eldivenlere bayıldım:))

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum