28 Aralık 2012 Cuma

New Year Nails


Herkese merhabalar . Neredeyse yeni yıla geldik, koca bir yıl ne kadar çabuk geçti . Aslında bunu her senenin sonunda söylüyorum ne kadar çabuk geçmiş koca yıl diye eminim 2013 bittiğinde, gelecek yıl bugünlerde yine aynı şeyleri söyleyeceğim. Bu yıla dönecek olursak  umarım 2012 sizin için güzel geçmiştir yok geçmedi ömrümden ömür götürdü diyorsanız da muhakkak size acı bir şekilde de olsa bir şeyler katmıştır. Hani derler ya öldürmeyen her acı güçlendirir diye gerçekten de öyle. Umarım şans size bu sene güler ve herkes harika bir 2013'e merhaba der herkesin gönlünden geçenler gerçek olur sağlıklı, huzurlu, çok mutlu bir yıl geçirirsiniz.
Bende her yerde yeni yıl coşkusu var da neden tırnaklarda olmasın diye düşündüm ve bana yılbaşını hatırlatan şeylerden böyle bir manikür yaptım umarım beğenirsiniz.



 baş parmağımda kar tanesi; kırmızı oje ve üzerine gri simli oje sürdükten sonra beyazla kar tanesi ve noktalar yaptım

 Noel baba olmadan olmazdı onun da ceketini yaptım, önce kırmızı oje sürüp üzerine beyaz  çizgi çektim ve siyah kemerini ve altın sarısından kemerinin tokasını yaptım.

Bu sene yılbaşında kar yağmayacakmış gibi görünse de manikürüme kardan adamı eklemek istedim
koyu yeşil ojenin üzerine gri simli ojeyi sürdüm ve tırnağımın ucuna beyaz bir çizgi yaptıktan sonra biri büyük biri küçük birbirine yapışık iki daire yaptım kırmızıdan atkı siyahtan düğme ve şapka yaptım .

 Altın sarısı ojeyi sürdükten sonra koyu yeşil ojeyle kürdan yardımıyla bir üçgen çizdim üzerine lamba gibi parıltılar vermek için renkli simli oje sürdüm ve en tepesine kırmızı bir nokta yaptım. Böylece çam ağacım hazır oldu.


Serçe parmağımda da baş parmağıma yaptığım işlemin aynısını yaptım.




2 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık:)

    Bana da beklerim:)
    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler guzel dusuncelerin icin tatlımm, senin blogunda guzel daha reel :)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum