1 Aralık 2012 Cumartesi

Maybelline Eyeshadow Palette No 5 Glamour Browns

Herkese merhabalar, bugün gratis indiriminden aldığım maybelline far paleti hakkındaki düşüncelerimi sizinle paylaşacağım. Bazı arkadaşlar  bu palet hakkında yorumlarımı merak etmişlerdi ben de onları kırmayayım dedim. Gördüğünüz gibi benim farım kırıldı ama yine de kullanılabilir durumda.
Hi everyone,today i'm gonna talk about my new maybelline eyeshadow palette. Some of you were wondering about my review of it. That's why i'm talking about it.

 Her bir rengin üzerinde numaralar ve kutunun arkasında kaç numarayı nereye sürmeniz gerektiği yazılı. Bu da kullanımda büyük kolaylık sağlıyor.
Numbers are written on each color and it makes you to  use it easier. Because it's written that, which color you should use where.


Kutunun içinde bir de bir ucu ince bir ucu daha geniş olan aplikatörde var.
It's come with a applicator whose one side is wide than the other side.

Renkler işte böyle görünüyor.
They are the colors.

Bu da renkleri gözümde görebilmeniz için yaptığım makyaj ben fırça olarak da kutunun içindeki aplikatörü kullandım ve kutunun arkasındaki modeli baz alarak makyajımı yaptım. Bu renklerle daha farklı makyajlarda yapılabilir tabiki. Makyajı kullanacağınız yere göre gözlerinizi daha dramatikleştirebilirsiniz ya da günlük kullanım için daha sadeleştirebilirsiniz.

That's my makeup to show you the colors. I used the applicator coming with the product and my make up was based on the image on the box. You can make more dramatic eyes or more fresh eyes by using this palette.




Ürünün özelliklerine gelecek olursak sedefli bir yapısı var bu benim için sorun değil fakat mat far sevenler için sorun olabilir. Kalıcılığı ise inanılmaz sabah sürdüm akşam olduğunda ilk sürdüğüm andaki gibiydi. Ne bir topaklanma ne de başka bir negatiflik gördüm. Renkler tam sonbahar ve kış renkleri. Uzun lafın kısası ben bu far paletine bayıldım. Başka renklerini de almayı düşünüyorum. Almayı düşünenlere  ve toprak tonlarında far paleti arayanlara şiddetle tavsiye ediyorum.
This product stays all day long on your eyes and it's colors are great for autumn and winter time. I love it and      i'm gonna buy more colors of it. I can recommend it to who is looking for such these colors  and eveyone  :D

3 yorum:

  1. tesadüfe bak ki bu farın aynısından bndede var ve bendekinin de 3 ve 4 nolu renkleri kırıldı :))) hayırlı olsun bu arada güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. tam benim renklerim.en yakın zamanda gratis'e gitmeliyim.İndirim bitmeden :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum