15 Mart 2012 Perşembe

Colorful Knives

Uzun zamandır hiçbir şey yazamamıştım kısmet bugüneymiş aslında bu post uzun zamandır yazmayı düşündüğüm bir posttu ama dediğim gibi bu güne kadar bekledi. Neyse gel gelelim konumuza, kulağınıza biraz tuhaf gelebilir ama konumuz bıçaklar. Aslında pek de sevimli olmayan bu vazgeçilmez mutfak aletini pek bir sevimli hale getirmişler ben çok beğendim bakalım siz de beğenecek misiniz.

      I couldn't write anything for a long time i'm sorry. In fact I was thinking about writing this post for a long time but as I said I couldn't. Fortunately  i'm writing this post now. Today's topic is a little bit strange so it's about knives. In fact, those kitchen gadgets which are so important at kitchen and not so cute are so nice now. I liked them hope to you like them too.

Bunlar renkli olanları.
Those are colorful ones.


Bunlarda desenliler.

with some patterns.

Bu da benimki tabiki pembe :D
This is mine. Of course it's pink.
Bu bıçaklarla bişeyleri doğramak daha eğlenceli hale geliyor soğan hariç o hala oldukça acı verici. Yeşil elmayla da pek bir hoş görünüyor.
It's more enjoyable to slice vegetables excepted onions it still makes you cry. It looks so nice with the green apple.

1 yorum:

  1. Oyuncak gibiler:)Onlarla oynarken de güzel bi yemek ortaya çıkar:)çok sevdim ben bunları:)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum