16 Mart 2012 Cuma

Rain Boots and Parka

Dün kar yağdığından dolayı bugünde en azından yağmur yağar diye düşündüm ve geçirdim yağmur botlarımı ayağıma ama boşuna giymiş oldum çünkü yağmur falan yağmadı hatta oldukça güneşli bir gündü diyebilirim. Güneşi çok özlemişim hatta özlemişiz tüm İstanbullular olarak.

I wore my rain boots today because it was snowing yesterday here so I thought that  it would rain today but it didn't, Even it was sunny. I miss the sun and also all people from istanbul miss it.

 El örgüsü kazağımı giydim.
I wore my handmade sweater.
Kazağıma biraz hareket katmak için bir yerine iki tane kolye taktım.
I wore two necklace to make my sweater stylish.


Yağmur botlarımı çok seviyorum çünkü çok fazla yağmur botu gibi görünmüyorlar yani demek istediğim yalnızca ayaka kısmı plastik olduğu için en azından benim gözüme gayet güzel görünüyorlar.

I love my rain boots because they don't look like a pair of rain boots. I mean it didn't made only plastic material it has also leather so it seems nice to me.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum