18 Mart 2012 Pazar

Van Gogh Alive Sergisinde Ne Giydim

 Geçen cumartesi arkadaşımla Van Gogh Alive sergisine gittik ve ben de oraya giderken neler giydiğimi sizinle paylaşmak istedim.Sergi nasıldı diye soracak olursanız harikaydı onu da diğer postta anlatacağım.

Last saturday my firiend I went to Van Gogh Alive exhibition and I wanted to show you what I wore. I'm gonna talk about exhibition later but now I have to say it was amazing.
Aksesuar olarak en sevdiğim love yazan yüzüğümü, saatimi ve iki tane bileklik taktım.Çantam ise görüntüsünden de anlaşılacağı gibi annemin benim yaşlarımdayken kullandığı çantası, ne varsa eskilerde var.

I wore the love ring (it's my best),the watch and  two bracelet as jewelry.The bag is from my mother. It's pretty old.



Biraz farklılık olsun dedim ve kemeri ceketimin üzerine taktım.
I wore the belt over the jacket to make difference



1 yorum:

yorumlarınızı bekliyorum