19 Mart 2012 Pazartesi

Van Gogh Alive Sergisi

Dün Van Gogh Alive sergisinde ne giydiğimi göstermiştim. Bu günde sergiden bazı kareler paylaşmak istedim. Sergi harikaydı, resim ve teknoloji ancak bu kadar güzel birleştirilebilirdi. Zaten muhteşem olan resimler üç boyutlu hale gelmiş ve tüm duvarları sarmıştı tek kelimeyle harikaydı.
Yesterday I talked about what I wore for visiting Van Gogh Alive exhibition and I wanted to show you more photos from the exhibition today. The exhibition was wonderful. Art and technology coukl be harmonized well as much as this way. The pictures which were already great, have became 3D and they covered all of the walls.


Küçük Van Goghlar için de böyle küçük masalar vardı ben de orada fotoğraf çektirmeyi ihmal etmedim.

There were some tables for junior Van Goghs and I was taken some photo there.

Sanatı modayla bu çantalarda buluşturmuşlar, Van Gogh'un harika resimlerini çantaların üzerine de yerleştirmişlerdi.

Art and fashion were harmonized at those bags,  Van Gogh's paintings were on the bags.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum