7 Mart 2012 Çarşamba

Marble Nail Art

   Eveeet bugünkü post benim yaparkan çok eğlendiğim marble nail art ile ilgili ben marble art yerine ebru sanatlı tırnaklar demeyi daha çok seviyorum. Nasıl yapılır bu marble nail art diye sorarsanız işte bu sorunun cevabı aşağıda.

 Today's topic will be about  marble nail art which is funny tecnique while doing it. How to do this marble art? The answer is here. 

Gerekli malzemeler;
Bir bardak oda sıcaklığında su
Farklı renklerde ojeler
Bant
Kürdan

You'll need;
a glass of room temperature water
nail polishes
tape
some toothpick



Tırnağınıza iki kat oje sürerek başlayın oje tamamen kuruduktan sonra işleme başlayabilirsiniz. Parmağınızında boyanmaması için tırnağınızın etrafına bant yapıştırın şimdi tırnağınız işlem için hazır. Suya bir damla bir ojeden bir damla diğer ojeden olmak üzere kullanacağınız tüm ojelerden birer damla damlatın ve resimde gördüğünüz gibi kürdanla şekil verin ama bu işlemleri yaparken çabuk olmalısınız yoksa oje suyun yüzeyinde kuruyabilir. Daha sonrada parmağınızı tam desenin üzerine gelecek şekilde suya batırın ve 5-10 saniye bekleyin suyun yüzeyine kürdanla temizleyip parmağınızı sudan çıkartın iştee ebru sanatlı tırnaklarınız hazırrr.

Firstly, paint your nail two coat of white ,after your nail is compeletly dry you can start the process.By using tape, cover up your skin around nails. Drop from each nail polishes to water. As you see at photo , create a pattern by using toothpick but while you are doing it you must be quick because nail polish may dry on surface of water. Finally, put your finger in water till it covers the pattern that you have created wait for 5-10 second then take your finger out. That's it, you have done .
U



Umarım beğenmişsinizdir.
I hope to you like it.

5 yorum:

  1. Yorum sorununu halletmene sevindim :)
    Mnikürünü beğendim çok hoş :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim senin sayende :D

    YanıtlaSil
  3. süper bi fikir derhal denemeliyim...sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. This is interesting - I must give it a try

    http://sumitrasothy.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
  5. BAYILDIM HARİKA BİR FİKİR HEMEN DENEYECEĞİM.. :) HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum