21 Ocak 2013 Pazartesi

Metallic Polka Dots

Herkese merhabalar, bugün sizinle bir manikür fikri paylaşmak istedim. Uygulaması oldukça kolay ve sonuç oldukça şık oldu bence umarım siz de beğenirsiniz.
Görüşmek Üzere
Hi everyone, today i want to show you a nail art which is really easy and chic. Hope to you like it too.
See You Later


 Yapımına gelecek olursak, önce tırnağınıza iki kat siyah oje sürün ve tamamen kuruduktan sonra metalik gri ojeyle puantiyeler yapın. Peki bu puantiyeleri nasıl yapıcam diyorsanız cevabı çok basit ben küçük puantiyeler için kürdüan ,büyük puantiyeler için toplu iğnenin arka kısmını kullandım. Şimdiden kolay gelsin. Yorumlarınızı  bekliyorum.
Paint your nail two coat of black nail polish and let them compeletely dry. Then create polka dots by using toothpick and pin. I'm waiting for your comments . 


3 yorum:

  1. ay çok güzel olmuş çok beğendm ellerne sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Harika olmus. ama denermiyim hayir:)) Cunku oje surdugum zaman sanki tirnaklarima agirlik baglamisim gibi hissediyorum:)) sadece parlatici kullaniyorum oda kirk yilda bir. Ama parlatici ile ilgili degisik bir fikir olursa deneyebilirim:)))

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum