28 Ocak 2013 Pazartesi

Valentine's Day Gift Ideas for Him

Herkese merhabalar,  sevgililer gününe sayılı günler kala size belki biraz yardımcı olabilirim diye bir kaç hediye önerisi paylaşmak istedim. Hediye seçeneklerini de belirlerken herkese uygun olmasına çalıştım. Bakalım kendinize ve sevgilinizi uygun hediye önerileri bulabilecekmisiniz. 

Hi everyone, there are a few days left until valentine's day and I wanted to share you some gift ideas for him to help you. 

Ne çok fazla harcamak istiyorsanız ne de küçük bir hediye olsun diyorsanız bence bu seçenekler tam sizlik.




İçinde tüm erkeklerin ihtiyacı olacak ve kesin kullanacakları şeylerden oluşan bir paket hazırlayabilirsiniz. Ben de bu fikri Andrea's Choice adlı youtube kanalından aldım çok hoş bir fikir olduğunu düşündüm.
You can prepare a box with all men stuff. I find this idea at Andrea's Choice youtube channel and i really like it.






Sıra geldi benim en sevdiğim hediye çeşitlerine yani emek verilmiş, üzerine uğraşılmış hediyelere. Ellerinizle ödüğünüz bir kazak ya da atkı ya da içine sevginizi kattığınız kurabiyeler ya da kekler harika bir fikir olabilir.Ya da benim şu yazımda yaptığım gibi bir pasta yapabilirsiniz.
Bu arada dip not olarak şunu da belirtmeliyim bu güzel kekleri canım arkadaşım Büşra yapmıştı ve daha bir çok güzel kurabiyeler, pastalar ve kekler yapıyor. Eğer onun da bir blog yazmaya başlamasını ve onun güzel tariflerini ögrenmek isterseniz kesinlikle yorum bırakın.
 You can knit a scarf or sweater or you can cook cookie or cake.
Bunlar sadece benim aklıma gelenler siz bunlardan ilham alarak farklı fikirler de üretebilirsiniz.
Şimdilik benden bu kadar
Görüşmek Üzere!!
 Hope to this post is helpful for you. This ideas may inspire you to create new ideas.
See You Later!!

2 yorum:

  1. erkek arkadaşımla ben birbirimize sevgililer günü hediyesi almıyoruz kendi çapımızda protesto ediyoruz ama sevgililer gününden 12 gün önce doğum günü var bu fikirler süpermiş =)

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben büşra kocaman kocaman öptüm seni süpersin :)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum