16 Ocak 2013 Çarşamba

Winter Flowers

Herkese merhabalar, bugün burada güneşli bir gündü ve yaz aşığı bir insan olarak güneşi görmek beni çok mutlu etti. Ben de bu güzel havayı fırsat bilip uzun zamandır giymek için sabırsızlandığım, dolapta beklettiğim çiçekli pantolonumu giydim. Bu tarz çiçek desenleri sanırım benim gibi çiçek deseni aşığı insanları bu desenden kışın mahrum bırakmamak için yapılmış. Umarım sizde beğenmişsinizdir.
Görüşmek Üzere!!!

 Hi girls,  how are you , hope you all  are doing well. Today it was sunny here and  this made my day. It was also great for wearing my winter floral trousers. I don't know if i mentioned about how i like floral print or not, this kind of floral prints are great for me to wear during winter time. Hope to you like my this look, 
See You Later!!!







Bu sezonun harika trendlerinden biri olan wedge sneakerslarımı da giymeyi ihmal etmedim.
I also wore my wedge sneakers. I think they are one of the great trend of the season.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum