27 Ocak 2013 Pazar

Sunday Cake

Herkese merhabalar, siz de benim gibi bu pazarınızı evde geçiriyorsanız size gününüzü tatlandırmak için bir tarif vereceğim. Bu tarif hem gözünüze hem de damak tadınıa hitap edecek. 

Hi everyone, if you are spending your day at home  like me ,i'll give you a recipe to make your day sweet. I think this cake is so delicious but also so chic. 

Malzemeler                                                                                             Ingredients
Kakaolu hazır pasta keki                                                                       chocolate sponge cake
2 muz                                                                                                   2 bananas
3 portakal                                                                                             3 orange
çikolata parçacığı                                                                                  chocolate chips   
çikolata topları (ben kendi kullandıklarımı bim'den aldım)                        chocolate balls

Kreması için                                                                                            For cream
3,5 bardak süt                                                                                        3,5 glass of milk
4 yemek kaşığı buğday nişastası                                                              4 tablespoon wheat starch
9 yemek kaşığı şeker                                                                              9 tablespoon sugar
1 paket vanilya                                                                                       25gr vanilla powder





Keki ıslatmak için taze sıkılmış portakal suyu kullandım siz süt ya da kahveyle de ıslatabilirsiniz, bir kat kremayı sürüp çikolata parçacığı serdim ve muzları dizdim ve yenide krema sürdüm. Pastanın ikinci katını da portakal suyuyla ıslatıp kremayı sürdüm. En son olarak da çikolata  toplarıyla tamamen pastanın üzerini kapladım. İşte hepsi bu kadar. Umarım siz de denersiniz. Şimdiden afiyet olsun.
Görüşmek Üzere!!
 Hope to you like this recipe.
See You Later!!

10 yorum:

  1. Süper görünüyooor:)Topi tanemle süsleme fikrine bayıldım:)Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Yyaaaauuuu sen harika mısıın nesin yaa!!!!
    Yalnız acayip süper fikir :)) Bunun kapli şeklini yapıp sevgililer günü içiiiin sevgilime sürpriiz yapıcammmm :)))
    eline sağlıııık.

    YanıtlaSil
  3. Süper pratik bi pasta kesinlikle deniycem ;)

    YanıtlaSil
  4. harikaaaaaaaa ellerine saglik gözlerimi alamadim :)) üstelik cok kolay ama görünüse bakilirsa zor zor görünüyor :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  5. Harika görünüyor bayıldım, ayrıca topi tanemleri de çok severim, ay kokusu buralara geldi:) elinize sağlık, harika bir görüntüsü de var ayrıca:)..

    YanıtlaSil
  6. bende bugün kuzenim için doğumgünü pastası yapmıştım bunu görseydim bunu yapardım çok güzel görünüyo ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  7. merhaba,
    harika olmus bende deneyeceğim ama sanırım yazmayı unutmussun kimse de sormamıs :) kremaya kakao yada cikolata eklemişsin, ne kadar ekledin?
    buarada banada bekelrim =)

    YanıtlaSil
  8. Süperrrr gözüküyorr ellerine sağlık en kısa zamanda bende deneyeceğim tarifi favorilere ekledim bile :P :)

    YanıtlaSil
  9. nasılda enerji bombası görünüyor..pek güzel :)) takipteyim :))

    trokesland.blogspot.com

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum