19 Ocak 2013 Cumartesi

Pink Leopard

Herkese merhabalar, yine bir ne giydim postuyla karşınızdayım. Bu defa pembeyle leopar desenini birleştirdim ve sonuç benim hoşuma gitti. Aslında bundan 1 yada 1.5 sene öncesine kadar leopar desenini  hayatta giymem derken artık alıştım, sanırım bu kadar tarz desenleri kullanmanın en iyi yolu onları modern parçalarla birleştirmek.   Peki siz leopar deseni hakkında ne düşünüyorsunuz?
Görüşmek Üzere!!
Hi everyone, i'm here with an outfit post and this time  I  used pink and  some leopard print and l liked the result.  Actually I used to hate leopard print a year ago however  now it's okey for me and I think the best way of using  this kind of print is using them with modern pieces.  What do you think about leopard print leopard, hate or like? I'm waiting for your comments.
See You Later!!



Küpelerimi de yaka iğnesi olarak kullandım belki size de ilham verebilir.
I used my earings as brooch, it may inspire you.

9 yorum:

  1. Pembe ile leopar ve panter desenleri çok yakışıyor. Pembe leoparı yumuşatarak dengeliyor. Cicileştiriyor :)) Çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir kombin olmuş. çok güzel görünüyorsun :) Ben leoparı çok severim ama sana katılıyorum abartmadan tek parça olarak ve modern parçalar tercih etmek daha şık duruyor.
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle tek parça kullanıldığında çok daha şık oluyor özellikle ayakkabı ve çantada bayılıyorum..
      iltifatın için teşekkür ederim

      Sil
  3. aslında leopar sevmem amma gel gelelim ki sana çok yakışmış,
    dediğin gibi abartmasız olunca hoş oluomuş demek ki :))
    sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ve bence sen de bir dene leopar bir şeylere giymeyi ya da takmayı :D

      Sil
  4. Ayyy nasıl yakışmış resmen içim açıldı maşallah :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. utandırdın beni çok teşekkür ederim :D

      Sil
  5. pembeler ne çok yakışmış sana :)
    cıvıl cıvılsın.. :)

    kandilin mübarek olsun arkdşım

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum